streda 16. septembra 2015

Kúpa víkendovej chaty

 Guter Tag drahí priatelia,

v poslednom čase mi v hlave skrsla myšlienka kúpenia si nehnuteľnosti. Nejaké peniaze mám "bokom", a tak investícia do niečoho fyzického mi príde ako dobrý nápad. Chata. Bývanie, ktoré je vhodné na víkend a zároveň peniaze mi prídu ako dobre investované. Čo poviete? Zrub? Murovaná? Klasický menší dom? Mám teraz kopec času na premyslenie..








V prvom rade by mala byť chata lokalitou niekde východnejšie od môjho mesta. V praxi to znamená Liptov - Nízke Tatry, Slovenský Raj a pod. Uprednostňujem chatu, ale bližšie pri cestnej komunikácií. I keď niekedy mám chúťky byť úplne v pralese. Bolo by fajn, keby bola vhodná aj pre rodinu s deťmi. Neplánujem byť stále sám. :) Mala by mať nejaký pozemok so záhradou a najlepšie prístrešok s krbom. 


Pokiaľ máte nejaké tipy na lacnú a dobrú chatu, píšte mi kľudne do komentárov. Každý budem seriózne analyzovať a určite dotyčnému odpoviem.


Prajem Vám pekný a hlavne pozitívny týždeň. Bez väčších starostí plný obohacujúcich zážitkov a ľudí.