piatok 8. apríla 2016

EURO 2016 sa blíži a ja už sa neviem dočkať!

Futbaloví kamaráti,

po nejakom cca týždni sa Vám opäť prihováram ako inak ako so športovou témou. Máme to síce iba začiatok apríla, ale v blízkej budúcnosti sa bude konať veľká športová udalosť. 

O 2 mesiace začína sviatok pre každého futbalového nadšenca. V termíne od 10 júna do 10. júla sa budú konať majstrovstvá sveta vo futbale 2016. EURO 2016.

Hosťovská krajina bude Francúzsko. 







Majstrovstvá Európy sa bežne označujú aj ako UEFA. Tentokrát budeme svedkami už 15. ročníku medzinárodnej súťaže, ktorú organizuje pre chlapov UEFA. :) Spolu bude 24 tímov bojovať o zlato. Mimochodom Španielsko je dvojnásobný obhajca titulu. 

Ako som už spomínal na úvod,  Francúzsko bolo zvolené za oficiálneho usporiadavateľa. Pre zaujímavosť Francúzi vyhrali MS Európy dvakrát. V roku 1984 a 2000. Nie sú to žiadni loptoví zelenáči.



Pre túto udalo som si už aj zaobstaral veľký projektor LG, ktorý mi spríjemní zážitok spolu s pivom a pukancami. Silno odporúčam!

 Toľko v krátkosti o futbale z môjho pera.

Na záver otázka do publika:

Tešíte sa ako JA?